maandag 13 januari 2014

WEE CHI stijltang review


Hoi hoi! 

Vandaag gaan wij onze eerste bericht plaatsen over de WEE CHI stijltang! Een van ons wilde zo graag een nieuwe stijltang, maar dit keer echt een goede. Na urenlang zoeken werd het de WEE CHI. Er was helaas wel super weinig over te vinden.

We gaan een review maken met before and afters. 




Allereerst gaan wij even wat vertellen over de stijltang zelf.
De WEE CHI Stijltang is 0,5 inch en is van keramisch materiaal. De tang zorgt voor vochtregulerende warmte, geleidt de warmte en houdt deze goed vast. Het haar wordt perfect gesteild, maar droogt het haar niet uit. De stijltang wordt verwarmd tot standaard 200 graden.


Wij maken hier nu een review over omdat één van ons (voordat ze deze tang had) opzoek was naar een review en ze deze nergens kon vinden. Toen dachten we, laten we er zelf een maken voor de mensen die hem ook willen kopen.

Voordat we begonnen met stijlen hebben we er een protector van L'Oréal Paris ingedaan.
Dat is dit product :



Dit product beschermd je haar tegen de hitte van de stijltang!
Ik vind zelf dat dit product erg goed werkt. Het maakt je haar heerlijk zacht en laat het niet pluizen nadat het gesteild is.








Ik zal eerst nog even een before foto laten zien. Zoals je ziet is het erg pluizig en droog.

We zullen ook nog even details van de CHI tang laten zien!







Toen zijn we aan de slag gegaan met het stijlen.
Uiteindelijk is dit het resultaat geworden na het stijlen met de WEE CHI.



















Ik ben er erg blij mee hoe het er nu uit ziet. Ik vind wel dat er een paar nadelen aan de WEE CHI tang zijn. Dit is bijvoorbeeld dat de platen erg klein zijn. 0.5 inch! maarja, daar heb ik natuurlijk zelf voor gekozen. Niet zo'n goede keus van mij, aangezien ik zelf heel erg dik haar heb. En nog is lang haar ook! We zijn er dus erg lang mee bezig geweest. Zo'n 40-45 minuten. Het voordeel ervan is wel dat het super lang stijl blijft! 

Deze CHI tang kan je bestellen op de site van John Beerens. (www.johnbeerens.com)
Hier is die nu in de aanbieding voor 119 euro. 
De normale prijs is 215,20 euro! Erg duur voor een stijltang. En eerlijk gezegt vind ik hem voor mijn haar dat niet waard.

Dit was onze review over de WEE CHI. 

Bedankt voor het lezen!Als jullie vragen hebben kunnen jullie altijd hieronder een berichtje plaatsen.


Groetjes,Ons.




2 opmerkingen:

  1. Grappig, vorige maand had ik een artikel gemaakt over deze stijltang omdat ie op iChica in de aanbieding was voor 59,95. Wat een mooi haar heb je trouwens! Je ziet na het stijlen je kleurverloop ineens veel beter :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik keek even op je blog en ja inderdaad! Ik kon er zelf alleen niet echt resultaten over vinden.. En bedankt voor je leuke reactie! :)

      Verwijderen