donderdag 23 januari 2014

Leuke outfit foto's

Hoihoi !

Gister zat ik even op ''weheartit'' te kijken naar leuke plaatjes en ik kwam verschillende leuke outfits tegen! ik vind het zelf altijd super leuk om naar andere outfits te kijken. Ik hoop jullie ook! Dit was een mijn favorieten. kijk verder om alle andere te zien!




Celine pana



Als eerst hier boven die van Celine pana, ik vind het heel leuk hoe ze het broekje met scheuren heeft gecombineerd met een blouseje en een bruine riem en tas.


Deze outfit vind ik ook echt super leuk staan met die legging en die hakken eronder. Het zal niet iets zijn wat ik zelf zal dragen, aangezien ik erg lang ben en niet op hakken kan lopen, maar het ziet er wel echt leuk uit !
Fashion & more

Dan deze leuke kleurige outfit van Nicole dela rose. Ik vind de ombre trui echt geweldig en dan met die leuke ketting erbij! Ook die broek combineert erg goed.

Salome Tsiklauri is de enige met een iets stoerdere stijl. Dit vind ik heel leuk. Het is precies iets wat ik zelf zo aan zou kunnen doen.

 

Deze outfit van thekendorkable vind ik ook echt super leuk. Een legging met ritsen met een trui die aan de voorkant kort is en aan de achterkant lang. en dan sneakers eronder vind ik heel leuk staan.

Dan de laatste van wearewhoweare. Deze vind ik zelf het leukste. ziet er chique uit maar toch ook casual. super leuk. Al is de hals wel erg diep. Maar wat een super outfit!
het klopt helemaal.




Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat voor outfits wij leuk vinden. We horen graag wat jullie favorieten zijn, in een berichtje hieronder !



Bedankt voor het lezen van onze blog!


Groetjes,

Ons.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten