maandag 20 januari 2014

5 Leuke H&M item's

Hoihoi!,

Je kent het wel, je loopt in de winkel en ziet het perfecte kledingstuk. Je zoekt naar de juist maat en die is er helaas niet. Even proberen of de andere maten passen, dit is dan niet het geval.. Je besluit de andere H&M's te gaan doorzoeken. Het is nergens te vinden en je besluit de volgende dag even op de website te kijken. En natuurlijk is hij er daar ook niet. Maar dan opeens zie je allemaal andere leuke dingen online die je in de winkel niet zag. Vandaag laat ik jullie mijn 5 dingen van de H&M zien die ik graag zou willen hebben.




 
Als eerst dit colbertje wat ik super leuk vind staan. Vooral op de manier hoe ze het hebben gecombineerd.
Het enige wat ik nog zou doen is een leuke ketting en armband erbij en nog een riem om en het zou zo iets zijn wat ik zou dragen. Ik heb zelf verschillende soorten colbertjes maar zoiets heb ik nog niet in mijn kast hangen. Dit Colbertje kost €19,95
 Dan nog een jasje maar een heel ander soort jasje, dit is een nep suède jasje in de kleur donkerblauw met een schuine rits. Dit soort jasjes draag ik altijd graag als zomerjas maar ik besloot hem toch niet te kopen omdat ik nu wel genoeg van dit soort jasjes heb en er van de zomer misschien nog wel veel leukere zijn voor de prijs van €39,95

Dan deze super leuke blouse! Dit lijkt me echt super leuk staan op een zwarte broek met een leuke ketting. Hopelijk kom ik deze blouse volgende keer tegen in de winkel, dan neem ik hem zeker mee. De prijs van deze blouse is €24.95


Dit is een broek die ik al super lang wil hebben!
Niet precies deze maar een zwarte broek met z'n soort ''wax'' laagje. Deze broek lijkt me super leuk onder een blouse zoals hier boven en dan zwarte sneakers. Hij kost €29,95



Last but not least! Deze witte trui. Eigenlijk zag ik hem in het zwart maar aangezien ik al super veel zwarte kleding in mijn kast heb leek het me leuk om voor de verandering eens wit te doen. Ziet er altijd lekker fris uit en het is leuk te combineren met een lichte spijkerbroek met scheuren bijvoorbeeld.


Dit waren mijn 5 items van de H&M die ik op dit moment graag zou willen hebben.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
Wat vinden jullie ervan?

Als jullie nog een leuk item hebben gevonden bij de H&M, Laat dan hieronder een berichtje achter!


Bedankt voor het lezen van onze blog!


Groetjes,

Ons.



1 opmerking:

  1. Ik shop graag bij de H&M, het liefst online. Erg leuk dit. :)

    PS: Doe jij al mee aan mijn winactie?
    http://www.tessevea.nl/2014/01/winactie-2x-new-black-original-ombre.html
    http://www.tessevea.nl/2014/01/winactie-2-ce-musthaves-spikes.html

    BeantwoordenVerwijderen