zaterdag 1 februari 2014

Een aantal leuke tassen van Invito!

Hoihoi!

Tassen.. Elke dag hebben we er mee te maken. Tenminste.. Ik. Ik draag elke dag wel een tas. Naar school of als ik ga winkelen, dat maakt niet uit. Ik heb zelf niet zo onwijs veel tassen, een stuk of 5. Ik draag eigenlijk steeds op het moment dat ik een nieuwe koop, die nieuwe tas. Eigenlijk heb ik dus niks aan mijn overige tassen.. Nu ik het zo bekijk.. Aghja, ik heb wat gezocht en zelf vind ik de tassen bij Invito altijd erg leuk. Klik verder voor een paar leuke tassen!




Invito - zwarte tas











Als eerst deze tas. Ik vind hem erg leuk, het model is mooi en ik vind dat printje aan de zijkant en op de tas er leuk erbij. Je zou verwachten dat dit een dure tas is. hij is nu in de aanbieding voor maar €19,99!



Dan deze tas. Ook een leuke tas. Ik vind die franjes eraan het echt afmaken. Ik houd echt van tassen met een model zoals deze. Op het moment heb ik er ook zo eentje. Deze tas is wel iets duurder, deze kost €49,99.


En dan deze tas. Anders dan alle andere tassen vind ik zelf. Leuk gecombineerd, zo met dat wit en zwart. Dit zorgt er ook voor dat je het makkelijker bij kleding kunt combineren. Ik zal hem alleen zelf nooit kopen! Hij kost €39,99



Dan als laatste deze tas. Ik vind deze ook leuk. Aparte kleur is het ook.
Deze tas is nu ook voor een leuke prijs in de aanbieding. Voor maar €19,99!


Dit waren de vier tassen die ik leuk vond bij de online Invito site. Hebben jullie nog een andere leuke tas gezien? En welke van deze vier vinden jullie het leukst? 
Laat hier onder een berichtje achter, vinden we leuk !

Bedankt voor het lezen van onze blog!


Groetjes,Ons.











2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Ik de derde tas onwijs mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, dat ging niet helemaal goed! Het moet natuurlijk zijn 'ik vind de derde' ipv 'ik de derde'. Haha!

      Verwijderen